Menu

logo teddy eddie logo teddy eddie logo teddy eddie
Zapisz się!

Nasza kadra

Nasza kadra

Beata Tomaszewska

Jestem nauczycielem języka polskiego od ponad 20 lat. Studia ukończyłam na Uniwersytecie Gdańskim. Od kilku lat jestem też nauczycielem dyplomowanym. Uwielbiam wprowadzać swoich uczniów do świata sztuki i kultury, odkrywać z nimi piękno literatury i szukać drogowskazów, które będą prowadzić ich ku mądrej dojrzałości. W swojej pracy poszukuję nowych metod i narzędzi, by lekcje były rodzajem doświadczenia i odkrywania interesujących rzeczy. Jestem fanką innowacyjnych rozwiązań w edukacji, a szukając inspiracji, czuję się tak, jakbym też się uczyła. Starając się rozwijać swoich uczniów, przywiązuję też uwagę do własnej ścieżki kształcenia. Posiadam kwalifikacje coacha, doradcy zawodowego, nauczyciela bibliotekarza, oligofrenopedagoga oraz uprawnienia egzaminatora CKE. Kilka lat temu uzyskałam też tytuł mentora Oceniania Kształtującego i wykorzystuję ten sposób oceniania w swojej pracy.

Od kilku lat jestem też trenerem międzynarodowego programu edukacyjnego „Odyseja Umysłu” i z przyjemnością obserwuję jego pozytywny wpływ na dzieci i młodzież. Ze swoimi drużynami co roku biorę udział w konkursie kreatywnego myślenia i doświadczam z nimi niesamowitej przygody, obserwując, jak dzieci generują pomysły, a potem je realizują, by ostatecznie przedstawić rozwiązanie problemu.

Dorobek zawodowy to nie tylko mój osobisty rozwój, ale przede wszystkim rozwój moich uczniów, którzy wielokrotnie zajmowali czołowe miejsca w konkursach przedmiotowych i artystycznych. Jeden z nich jest szczególnie dla mnie ważny. W 2021 roku moje dwie drużyny Odyseuszek zajęły 1. i 2. miejsce w Wirtualnym Finale Ogólnopolskim Konkursu „Odyseja Umysłu”. Ponadto drużyna, która zajęła miejsce pierwsze, reprezentowała nasz kraj w Finale Światowym, który odbywał się w Stanach Zjednoczonych i zajęła w nim 5.miejsce! w swojej grupie wiekowej. Dziś, gdy patrzę na amerykański certyfikat, który otrzymałam po konkursie, wiem, że warto walczyć o realizację marzeń i motywować swoich uczniów do podążania w ich kierunku.

Prywatnie jestem żoną i mamą nastolatki oraz posiadaczką dwóch kundelek, więc nie znam poczucia straconego czasu. Uwielbiam dobre kino, teatr, ciekawe książki i inspirujące spotkania z ludźmi, którzy są pasjonatami swoich dziedzin. Mam nadzieję, że moi uczniowie też myślą o mnie podobnie, ale o to należałoby zapytać ich osobiście.

Aneta Zarzecka

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyłam kierunki: nauczanie zintegrowane z edukacją medialną, wychowanie przedszkolne oraz edukację i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Pracę z dziećmi rozpoczęłam po studiach licencjackich jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w 2004 roku. Wieloletnia aktywna praca w tym zawodzie pozwoliła mi zdobyć niezbędne doświadczenie.

Do realizacji powierzonych mi zadań podchodzę w sposób odpowiedzialny. Chętnie wzbogacam własny warsztat o nowe metody i techniki pracy. Staram się poznać uczniów, zrozumieć ich potrzeby, nawiązać dobry kontakt i zainteresować. Aktywność dzieci podczas zajęć, ich sukcesy od nauki pięknego pisania literek, czytania, aż po udział w konkursach bardzo mnie cieszą i sprawiają, że dobrze czuję się w roli nauczyciela i chętnie podejmuję wszelkie działania mające na celu mój dalszy rozwój.

Posiadam stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.

Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą 6-letniego Bartosza. Kocham czytać dobre książki, a moją niedawno odkrytą pasją jest fitness.

Urszula Karpińska

Moja przygoda z nauczaniem języka angielskiego trwa niezmiennie już od 14 lat. Zawód nauczyciela daje mi wiele satysfakcji i radości. Uwielbiam pracę z dziećmi, gdyż nie ukrywają one emocji, mówią otwarcie co myślą i ciągle mobilizują mnie do szukania nowych pomysłów.

Na zajęciach angażuję dzieci w aktywne przeżywanie ciekawych i kształcących doświadczeń. Wspólnie poznajemy tajemnice otaczającego nas świata poprzez język angielski. Wcielamy się przy tym w różne role. Obserwowanie postępów uczniów w nauce i zachowaniu utwierdza mnie w przekonaniu, że moja praca ma sens.

Świadoma wrodzonej ciekawości dzieci i nieustannej chęci eksplorowania świata, zawsze znajduję czas i miejsce na edukację wychodzącą poza obszar obowiązującego programu nauczania.

Moje dominujące inteligencje to inteligencja językowa i przyrodnicza, a w pracy z dziećmi pomaga mi duża wrażliwość i empatia oraz zmysł intuicji.