Menu

logo teddy eddie logo teddy eddie
Zapisz dziecko!
Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola Zdjęcie przedszkola

Teddy Eddie 2-7 lat

logo teddy eddie

Teddy Eddie 2-7 lat

Teddy Eddie to licencjonowana metoda nauczania języka angielskiego dzieci w wieku od 2 do 7 lat. Jej głównym założeniem jest łączenie prawdziwej nauki z doskonałą zabawą.
Od lipca 2017 roku. Let’s Talk School jest jedynym w Augustowie i okolicy akredytowanym centrum unikalnej metody Teddy Eddie.

Jak powstał Teddy Eddie?

Teddy Eddie został stworzony przez trzy mamy anglistki, które latami prowadziły szkoły językowe. Pewnego dnia zdecydowały one stworzyć swoją własną, autorską metodę do nauczania języka angielskiego dzieci w wieku 2-7 lat. Dlaczego? Diana, Magda i Ola wierzyły, że uczenie maluchów języka obcego ma sens, zawsze traktowały dzieci poważnie i nie były w stanie znaleźć na rynku pozycji, która zaspokajałaby wszystkie ich oczekiwania. Po pierwsze pod względem merytorycznym – są nauczycielami i metodykami, po drugie pod względem formy zajęć - wszystkie autorki to mamy, które doskonale wiedziały, czego ich dzieci potrzebują.Pewnego dnia narodził się więc Miś Teddy Eddie, a wokół niego metoda do nauki angielskiego dla dzieci niepiszących, która może być realizowana przez kilka lat. Udało się połączyć świetną zabawę z prawdziwą nauką, a dzieci dostały szansę kontynuacji i pokonywania kolejnych stopni zaawansowania. Autorki dołożyły wszelkich starań, aby metoda Teddy Eddie była ciekawa nawet dla najbardziej wymagających urwisów. W tym celu testowały każdy utwór na… swoich dzieciach. Szczególna pieczołowitość dotyczyła MATERIAŁÓW AUDIO: piosenek i historyjek. Wszyscy wiemy, że warto aby dziecko słuchało nagrań najlepiej kilka razy dziennie, ale co zrobić, żeby chciało słuchać po raz kolejny? Nagrania muszą być interesujące same w sobie – nie mogą to być starodawne piosenki bez wyrazu. Za to w historyjkach musi się coś dziać, inaczej dziecko traci zainteresowanie i woli oglądać kreskówki w telewizji. Poza tym, bardzo ważne dla trójki wymagających mam, było stworzenie AMBITNEJ metody. Zniechęcone książkami, w których zawartość językowa była znikoma, a dziecko przez cały rok „uczyło się” kilkunastu słów, postanowiły prawdziwie „zanurzyć” dzieci w języku: stąd dużo historyjek, dużo teksu w piosenkach, słowa zawsze uczone W ZDANIACH i w kontekście. Wszystko po to, aby dosłownie bombardować dzieci językiem we wszystkich jego postaciach. Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że to właśnie w naszej szkole dzieci będą mogły korzystać z metody Teddy Eddie!

Dzięki metodzie Teddy Eddie:

  • dziecko poznaje pierwsze 2.000 słów i jest gotowe na kolejny, bardziej zaawansowany etap nauki.
  • dziecko przyswaja do pięciu razy więcej słów niż przy użyciu standardowych podręczników.
  • swobodna rozmowa jest możliwa szybciej, niż w przypadku używania innych metod
  • rodzic bardzo szybko widzi efekty nauczania, które rozciągają się poza znajomość samych słówek
  • dziecko uczy się myśleć w obcym języku, co poprawia jego zdolności kojarzenia.

Bohaterem metody Teddy Eddie jest wesoły miś o imieniu Eddie, który pewnego dnia wyskakuje ze swojej kolorowej skarpety, by wraz z dziećmi przeżyć mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego! Miś uwielbia wygłupiać się i psocić, dlatego zajęcia z jego udziałem nigdy się dzieciom nie nudzą.

Zalety kursu Teddy Eddie:

ciekawy i angażujący –Łączy naukę z doskonałą zabawą i humorem. Recenzentami programu były same dzieci! Zajęcia są pełne gier i zabaw, zarówno klasycznych, jak i zupełnie nowych. Tematyka zajęć jest także bliska dzieciom, co powoduje, że nigdy się nie nudzą.

wspierający naturalne uczenie się języka – Stwarza możliwość zanurzenia się w języku. Dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe, podobnie jak w języku ojczystym. Nikt nie zmusza dziecka do szkolnej formy uczenia się i odrabiania lekcji! motywujący – Rozwija naturalną dziecięcą ciekawość świata i pasję do języków. bogaty językowo – Uczy języka w kontekście zdań, tekstów i sytuacji, a nie wyrwanych słówek. Jest skoncentrowany na rozwijaniu umiejętności rozumienia ze słuchu i prawdziwie komunikacyjny

ambitny i rozwijający – Bazuje na bogatych językowo tekstach oraz materiałach multimedialnych. Mnóstwo tu historyjek, piosenek i rymowanek napisanych specjalnie dla Teddy Eddie, zawierających struktury wprowadzane na zajęciach.

wielopoziomowy - gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania

elastyczny - Zaspokaja potrzeby dzieci w różnym wieku (2-7 lat) i na różnym poziomie językowym. Nawet w mieszanych grupach każde dziecko osiągnie maksymalnie dużo korzyści od osłuchania się, poprzez uczenie się rozumienia i reagowania aż do umiejętności komunikacyjnych.

nowoczesny – Pakiet Teddy Eddie zawiera dostęp do interaktywnego placu zabaw ONLINE

przyjazny rodzicom - Zawiera ‘Poradnik dla rodziców’ oraz zapewnia lekcje otwarte, bieżące informacje po każdych zajęciach na temat przerabianego materiału, cotygodniowe maile z podsumowaniem uczonych elementów i propozycjami powtórek z dzieckiem w domu oraz pisemne semestralne raporty o postępach dziecka.

bogaty w materiały dydaktyczne - W kolorowej i bardzo trwałej teczce mały uczeń znajdzie: oryginalny, pełen treści podręcznik, płytę CD z mnóstwem nagrań, kod dostępu do Placu Zabaw, czyli bogactwa gier i zabaw online, mini-książeczkę z sekretnymi słowami i multiROM Dedomo.

wiarygodny - Zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli, którzy posiadają predyspozycje do pracy z uczniem w wieku przedszkolnym, a przede wszystkim kochają małe dzieci. Oprócz tych naturalnych zdolności lektorzy przechodzą cykl szkoleń i znajdują się pod stałą opieką metodyczną.

Dzieci uwielbiają kurs Teddy Eddie, ponieważ:

  • zajęcia są wesołę, pełne dziecięcego poczucia humoru
  • zajęcia są twórcze, zachęcające dzieci do wymyślania i tworzenia zdań w języku angielskim
  • Miś ma całe pudło kolorowych gadżetów (np. latający dywan), dzięki którym dzieci mogą przenieść się do bajkowego świata języka angielskiego.
  • dzieci tańczą, wygłupiają się, odgrywają scenki, dzięki czemu zapamiętują różne zwroty i zdania podczas zabawy
  • dzieci chętnie śpiewają piosenki Misia
  • dzieci bawią się zmieniając słowa piosenek i tworząc własne teksty
  • dzieci z zapałem odgrywają historyjki Misia i wymyślają swoje własne historyjki na bazie języka, który już znają
  • na zajęciach Miś żartuje z dziećmi w języku angielskim i robi im różne dowcipy

Czy warto uczyć języka obcego małe Dzieci?
Z D E C Y D O W A N I E T A K

WPŁYW NA OGÓLNY ROZWÓJ

Nauka języka obcego rozwija strategie uczenia się oraz pozytywnie wpływa na rozwój umysłowy dziecka. Poszerzamy horyzonty naszych malców, jak również kształtujemy w nich świadomość społeczną i kulturową, co jest niezmiernie ważne w dzisiejszym zglobalizowanym świecie. Nauczanie języka wśród dzieci przedszkolnych odbywa się zawsze w formie zabawy, co sprawia, że jest to dla nich zarówno przyjemne doświadczenie, jak i sposób na naukę bez wysiłku. W późniejszym wieku jest to niestety często trudne do osiągnięcia, dzieci rozpoczynające naukę w systemie szkolnym nierzadko zniechęcają się, szczególnie, gdy nauka to siedzenie w ławkach i dość sztywne wypełnianie poleceń nauczyciela, co często się zdarza.

ROZWÓJ JĘZYKOWY

Młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego, czyli dźwięków, nowego języka. Ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny, prawdopodobne jest, że przyswoją naturalną angielską wymowę i intonację, co z kolei wpływa bardzo pozytywnie na umiejętność rozumienia ze słuchu. Im starszy uczeń, tym trudniej jest mu nabyć tę umiejętność. Natomiast dzieci w wieku przedszkolnym stosunkowo szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy i bez większego wysiłku uczą się rozumieć np. nauczyciela mówiącego do nich po angielsku, czy nagrania, nawet jeśli wszystkiego z początku nie rozumieją, nie jest to dla nich przeszkodą. Dzieci w wieku przedszkolnym są wciąż w trakcie uczenia się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) jest korzystna, gdyż podnosi dziecięcą świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych.

KORZYŚCI KOMUNIKACYJNE

Dzieci bardzo szybko akceptują fakt, że angielski służy do komunikowania się i dlatego nauka języka nie jest dla nich sztuczna, a naturalna potrzeba komunikacji sprawia, że odpowiednio zachęcone chętnie podejmują próby wysłowienia się w języku obcym. Młodsze dzieci są znacznie mniej skrępowane i onieśmielone niż starsi uczniowie, dlatego nie odczuwają wstydu, gdy popełniają błędy lub próbują się porozumieć. Malcom nie przeszkadza, jeżeli w wypowiedziach pojawiają się słowa lub fragmenty dla nich nie zrozumiałe (oczywiście o ile nie zaburzają istoty przekazu). Są wręcz do tego przyzwyczajone, bo wciąż jeszcze uczą się języka ojczystego. Jest to strategia, której opanowanie nie przychodzi łatwo starszym uczniom.

RZECZYWISTOŚĆ NAUCZANIA JĘZYKA OBCEGO

Biorąc pod uwagę ograniczony czas, jaki można poświęcić na naukę języka obcego (zwykle nie więcej niż dwa razy w tygodniu), im szybciej dziecko ją rozpocznie, tym więcej czasu przeznaczy na opanowanie tego języka, co z kolei prowadzi do osiągnięcia wyższego poziomu zaawansowania. Ze względu na zabawową formę zajęć dzieci są pozytywnie nastawione do angielskiego, który często staje się ich ulubionym przedmiotem. Wzmacnia to motywację wewnętrzną dzieci i gwarantuje lepsze wyniki w dalszej nauce. Dzieci w wieku przedszkolnym nie muszą jeszcze martwić się systemem edukacyjnym i tym, że język obcy jest także przedmiotem w szkole, gdzie czasami ważniejsze są oceny od umiejętności. Dzięki temu można stawiać dzieciom cele ściśle komunikacyjne i pozwolić im uczyć się w bardziej spontaniczny i naturalny sposób.

Zatem warto, by dziecko zaczęło uczyć się języka obcego w momencie, gdy jeszcze nie do końca samo wie, że się uczy!

Opinie rodziców o kursach Teddy Eddie

Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?
„Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem.”

Mama 3-letniej Nicol:
„Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2,5 roku jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

Mama 6-letniej Klary:
„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:
„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”

Mama 6-letniego Mikołaja docenia:
„Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” :)

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?
„Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

Tata 6-letniego Filipa:
„Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

Oficjalna strona metody: http://www.teddyeddie.pl

logo teddy eddie

Facebook